Tratament dorsalgie

Dorsalgie – boală a spatelui. Acest tip de afecțiune poate trăda prezența mai multor boli, în mare parte în zona coloanei vertebrale, de la umeri până la talie.

Aceasta își poate concentra durerea local:

• durere în zona gâtului, toracaglia
  • durere intercostală, lombalgia
  • durere la nivelul vertebrelor lombare.

Dorsalgia este de 2 tipuri:

1. Dorsalgia la nivelul vertebrelor (conjugat cu patologiile coloanei vertebrale. Cum ar fi afecțiuni ale coloanei, traumatisme multiple, inflamații).
  2. Dorsalgia nevertebrată (durere stimulată de condiții psihogene).

Cauzele apariției unor asemenea dureri sunt multiple. Acestea includ nu doar condițiile uzuale (leziuni ale coloanei, supraîncărcare și hipotermie, încărcătura fiziologică și ineficiența corsetului muscular), dar și unele boli ale zonei lombare (curbura, cifoză, hernia de disc intervertebrală, anumite afecțiuni, osteoporoză, spondiloză, boala Behterev).

Una dintre cele mai vorbitoare dureri, care indică despre prezența dorsalgiei este cea în zona spatelui. Aceasta poate fi localizată la nivelul gâtului, zona lombară și sacrală. Durerea se poate acutiza atât în momentul efortului fizic, cât și pe neașteptate. De altfel, durerea poate fi urmată și de alte efecte: anomalie, amorțirea extremităților, agonie, amețeală, tulburări de mers.

Tratamentul dorsalgiei va începe mai întâi de toate cu o diagnoză amănunțită. Pentru început trebuie depistată cauza exactă de la care a apărut durerea. În scopul vindecării sunt utilizate preparate antiinflamatoare și antireumatice, fizioterapie, gimnastică curativă, masaj.

În centrele noastre medicale, specialiștii vă vor face o diagnoză amplă, iar în caz de necesitate vă vor ajuta să realizați o investigație. Cea din urmă vă va permite să aflați o diagnoză corectă și să stabiliți metoda de tratare.

Este de menționat că e mult mai ușor să tratezi boala la etapa incipientă, decât la una deja agravată. Iată de ce, nu lăsați durerea să vă macine și nici nu începeți auto vindecarea. Adresați-vă la medic chiar la primele simptome.