Tratamentul după accidentul vascular cerebral

Accident vascular cerebral – se produce în momentul în care o arteră care furnizează sânge la nivelul creierului se sparge sau este blocată de un cheag sangvin.

Accidentul vascular poate fi de două tipuri: ischemic (este cauzat de un cheag de sânge care blochează alimentarea creierului cu sânge) și hemoragic (se produce în momentul în care se produce o sângerare în interiorul creierului sau în jurul acestuia).

În linii generale motivul infarctului este închegarea sângelui în arterele ce alimentează creierul, anevrismul, neoplasmul.

Simptomele sunt diferite și depind de circulația sangvină spre creier, calea parcursă și zona creierului care a fost afectată. Se disting, simptome cerebrale (stări de vomă, pierderea rațiunii) și simptome focale (cedarea membrelor, pierderea sensibilității, pierderea vederii).

Pentru diagnosticarea acestei afecțiuni se utilizează investigațiile IRM (Imagistica prin rezonanță magnetică) și CT (tomografia computerizată).

În cazul în care există cea mai mică probabilitate de apariție a unui infarct este necesară spitalizarea, pentru a fi începute procedurile de vindecare.

Tratamentul va avea următoarele rezultate:

• Îmbunătățirea tonusului muscular;
  • Reducerea nivelului contracției;
  • Adăugarea componentelor ce vor reînnoi funcțiile pierdute;
  • Se îmbunătățește circulația sanguină.

În funcție de istoricul medical, în centrele noastre este elaborat un program personalizat, Pentru început vor fi relaxați mușchii din zonele afectate, printr-un masaj special. Ulterior la indicația medicului, vor fi realizate un șir de proceduri, pentru a restabili funcțiile pierdute.