Metodele de tratare a osteoporozei

Osteoporoza – este afecțiunea care face ca textura oaselor să fie fragilă și ușor fracturabilă. În cele din urmă, duce la scăderea stabilității osoase și fragilității oaselor.

Osteoporoza se poate manifesta ca o boală, dar în același timp poate fi un indicator a altor patologii.

Se cunosc două tipuri de osteoporoza – primară și secundară.

Motivele formării sunt variate. Acestea pot fi: vârsta înaintată, patologii endocrine, utilizarea frecventă a produselor medicamentoase, nivelul scăzut al calciului în organism, dinamica fiziologică scăzută.

Pericolul acestei afecțiuni este că la etapa incipientă de formare nu există nici un simptom. Cu toate acestea, există o serie de proprietăți care duc la indici suspecți ai bolii. Aceste sunt schimbările de gen: dureri ale coastelor, șoldurilor și coloanei vertebrale.

Iată de ce această boală necesită o examinare amănunțită, pentru o diagnosticare distinctivă.

Principala modalitate de diagnosticare a osteoporozei este densitometria oasoasă.

În centrul nostru, experții vor examina întregul sistem musculo-scheletic, vor stabili un diagnostic corect și vor aplica un tratament adecvat. Pe lângă medicamente și corectarea alimentării oaselor, vom căuta pentru dumneavoastră ansamblul de proceduri fiziologice, care vor reduce sarcina la nivelul oaselor. Realizarea procedurilor fiziologice corecte, sub supravegherea instructorilor specializați, va duce la întărirea mușchilor și ligamentelor, va contribui la îmbunătățirea proceselor metabolice în oase.

Țineți minte, este mult mai ușor de prevenit complicațiile osteoporozei, decât restabilirea unui os în urma fracturării.