Osteocondroza

Oamenii au un stil caracteristic numit , nu au nici un interes să se concentreze asupra durerilor minore de spate, crezând că nu e nimic grav și că va trece. Însă, din păcate, uneori asemenea indicii simple sunt considerate cele mai mari simptome care arată că ceva nu este în regulă cu spatele. De cele mai mule ori acestea sunt semne de început de Osteocondroză.

Osteocondroza – este o afecțiune a coloanei, care atacă discurile intervertebrale. Asta se întâmplă de la alimentarea insuficientă a discului, care în cele din urmă duce la subțierea acestuia. Pe lângă asta se produce spasmarea musculară, drept urmare mușchii se apasă pe nerv și vene, iar drept rezultat apare durerea. În cazul în care oamenii vor neglija complet primele simptome, boala se agravează și se transformă în protruzie, afecțiunea vertebrelor. Sunt mai multe cauze care duc la osteocondroză, dar cele mai cunoscute sunt:

• Traume mecanice;
  • Transmiterea afecțiunii ereditar;
  • Talpa plată;
  • Inconfortabilitatea;
  • Suprasarcina fiziologică;
  • Nerespectarea schimbărilor fiziologice ale organismului.

Cel mai des, această afecțiune se face vizibilă abia în faza întârziată, în cazul în care în locul afectat se formează puroi, se manifestă alte simptome:

• Amorțeala membrelor;
  • Dureri la nivelul coloanei vertebrale, acestea pot fi periodice, dar și constante.

Cea mai eficientă metodă de tratare a osteocondrozei este reluarea alimentării discurilor intervertebrale. Noi readucem perfect circulația sanguină în jurul coloanei, astfel ca substanțele calorice să ajungă în locul afectat. Pentru a face acest lucru, mobilizăm toți mușchii corpului, care pompează sângele pe toate căile. Cel mai bun instrument pentru funcționarea metodei de mai sus este realizarea procedurilor speciale. Prin kinetoterapie poate fi ales un set potrivit de exerciții.

Kinetoterapia – este cea mai potrivită terapie. Sub supravegherea medicului se elaborează o serie de exerciții, individuale. Împreună cu exercițiile, trebuie îmbunătățită și alimentarea corsetului muscular, mai exact mușchii de la spate și cei abdominali, care au funcția specială de a susține coloana vertebrală. Datorită metodei de relaxare a mușchilor, aceștia se întind. Acest complex de exerciții duce la înlăturarea afecțiunii. Pe lângă exerciții se recomandă masaj și fizioterapie.  Masajul va relaxează mușchii încordați, iar fizioterapia va îndepărta inflamația, astfel va crește fluxul de sânge spre discul intervertebral.