Tratamentul durerii articulațiilor

Artralgie – denumirea durerii la nivelul articulațiilor, acestea pot semnala diferite boli a sistemului osos și muscular.

Această afecțiune nu este caracteristică doar persoanelor în etate, sunt nenumărate cazuri când această boală afectează tinerii și copiii.

Durerea articulațiilor poate fi provocată de anumite traume, boli ale articulațiilor (artrite), artroze, prezența unor corpuri străine din materiale plastice în jurul diartrozei, boli alergice și infecțioase, afecțiuni ale sângelui, sistemului nervos și endocrin.

Cele mai frecvente cauze care duc la apariția artralgiei sunt:

• Diverse leziuni,
  • Acțiuni inflamatorii ale articulațiilor;
  • Patologia tălpii (de exemplu, talpa plată, care împiedică amortizarea în timpul mersului și alergării, reducând presiunea asupra articulațiilor),
  • Destabilizarea schimbului de elemente,
  • Greutate în exces, care duce la o sarcină auxiliară a aparatului locomotor.

De asemenea, afecțiunile în articulații duc la apariția bolilor reumatice.

Odată cu vârsta, diferite boli pot duce la înrăutățirea situației la nivelul articulațiilor. Totuși, doar medicul poate stabili un diagnostic corect, în baza căruia se confirmă problema de sănătate și începe tratamentul.

Simptoma principală a acestei afecțiuni este durerea. Aceasta se poate remarca periodic sau poate fi stabilă. Pe lângă durere, apare și un mic sunet, umflătură și roșeață la nivelul articulațiilor, iar mișcările sunt limitate.

Pentru a fi diagnosticată boala se aplică următoarele instrumente, radiografia cu raze X, IRM (Imagistica prin rezonanță magnetică), CT, UZI.

Atenție! Doar un medic calificat, după ce a analizat toate rezultatele investigațiilor și analizelor de laborator, este în măsură să stabilească o concluzie și să prescrie un tratament corespunzător.

În centrele noastre specializate, experții noștri, cu o experiență vastă, vor analiza istoricul medical și vor începe setul de proceduri în vederea tratării afecțiunii. Pe lângă administrarea preparatelor medicamentoase, în centrele noastre veți începe un curs de fizioterapie și masaj. Mai mult, veți avea un program personalizat, ceea ce vă va permite să restabiliți într-un timp limitat funcțiile articulațiilor și în același timp presiunea ce apasă pe acestea va scădea considerabil.

Cu ajutorul nostru, veți scăpa de durerile acute provocate de articulații.