Diabet zaharat

Diabetul zaharat – este o afecțiune endocrină, provocată de insuficiența insulinei și indicele mărit de glucoză în sânge și urină.

Diabetul zaharat este de 2 tipuri: Diabet zaharat de tip 1 (dependent de insulină); diabetul zaharat de tip 2 (fără necesitatea de administrare a insulinei).

Diabetul zaharat poate fi provocat de greutatea corporală excesivă, afecțiuni pancreatice, patologii imunitare, stres, infecții virale și patologii hormonale.

Simptomele diabetului sunt variate, dar cele mai întâlnite sunt:

Gura uscată, urinare frecventă, anxietate, nervozitate, foame, miros de acetonă din gură, amorțeală și furnicături a degetelor, pigmentarea pielii.

De tratamentul acestei boli trebuie să se ocupe un doctor calificat. Nicidecum nu vă auto tratați.

De menționat este că pe lângă tratamentul medicamentos, este obligatorie tratarea diabetul zaharat prin terapia cu exerciții fizice. Cei care suferă de diabet, trebuie să știe că această boală atacă, inclusiv, sistemul nervos, cardiovascular, ficatul, țesutul muscular. În același timp, scade masa musculară.

Din punct de vedere clinic, alegerea procedurilor fiziologice corecte duc la scăderea nivelului de glucoză în sânge, crește efectul insulinei, iar în cele din urmă doza administrată scade.

În centrele noastre de reabilitare, vom găsi un set de proceduri specifice acestei afecțiuni, vom corecta greutatea corporală și vom întări țesutul muscular. Datorită acestor proceduri, mișcările metabolice ale organismului vor fi normalizate, iar împreună cu terapia medicamentoasă vor duce la obținerea unui succes semnificativ în tratarea diabetului.