Boala lui Behterev

Boala Behterev (Spondilartrită anchilozantă) – este o inflamație cronică a articulațiilor intervertebrale. Această afecțiune este caracterizată prin deformarea articulațiilor vertebrelor, drept rezultat apare o durere apăsătoare și imobilitate. Până în prezent nu au fost stabilite cauzele exacte care duc la apariția acestei boli. Cel mai des se caracterizează ca fiind o afecțiune ce se transmite ereditar.
Cel mai des este afectată zona lombară a coloanei vertebrale, articulațiile periferice, discurile intervertebrale, din acest motiv simptomele pot fi asociate cu alte boli.
Oricum, boala Behterev se manifestă diferit, iată de ce este necesar un tratament personalizat.
În centrul nostru de reabilitare, avem experți care, în funcție de istoricul medical, realizează un proiect în baza căruia vă veți restabili mobilitatea și veți scăpa de dureri.

Simptomele bolii Behterev.

La nivelul coloanei vertebrale vor apărea dureri, se vor reduce mișcările. Apare imposibilitatea de a mișca atât coloana, cât și cutia toracică. Coloana începe să se deformeze.

La nivelul șoldului: vor apărea dureri în zona mușchilor fesieri și coapse, totodată se va evidenția incapacitatea de mișcare. Se va simți o presiune în zona șoldurilor.
La nivelul articulațiilor: dureri în zona articulațiilor (umflătură și lipsa mobilității).
Totodată, se vor remarca disfuncții de vedere, sau rinichi.
Pentru diagnosticarea bolii Behterev se utilizează mai multe instrumente, radiografia cu raze X, CT, IMR, dar și investigații în laborator.

Spondilartrită anchilozantă nu poate fi tratată. Principala sarcină – este ameliorarea durerii, înlăturarea mișcărilor inflamatorii, reducerea presiunii în zona articulațiilor și coloanei vertebrale.

Experții noștri vor alege pentru voi o metodă unică de tratament. Pe lângă produsele medicamentoase, tratamentul va cuprinde proceduri fizioterapeutice (ultrasunet, curenți Bernard ș.a.), obținând un rezultat antiinflamator și analgezic. Mai mult, experții vă vor elabora un program personalizat, astfel încât veți scăpa de durere și vă veți recăpăta mobilitatea.